TÜRKİYE’NİN HER YERİNE KARGO GÖNDERİMİ

CANASITY İADE POLİTİKASI

Tüketici, aşağıdaki durumlarda ürün iadesi talebinde bulunabilir:


🔁 1. Ürün, sitedeki açıklamalara uygun değilse:

Sipariş edilen ürün, teklifimizde belirtilen özelliklere uymuyorsa, Tüketici ürünü iade ederek değişim ya da tam para iadesi talep edebilir.

  • Daha yüksek fiyatlı bir ürünle değişim talep edilirse, fiyat farkı tüketici tarafından ödenir.

  • Daha düşük fiyatlı bir ürün seçilirse, fark iade edilir.

  • Bu durumda iade ve değişim kargo ücretleri Canasity tarafından karşılanır.


📦 2. Yanlış ürün teslim edilmişse:

Sipariş dışı ürün teslimatı derhal bildirilmeli ve ürün teslim alınmadan reddedilmelidir.
Tüketici, ürünün değişimini talep edebilir; stokta kalmadıysa değişim ya da tam iade hakkına sahiptir.

  • Daha pahalı bir ürün istenirse fark ödenir; daha ucuz bir ürün seçilirse fark iade edilir.

  • Bu durumda da iade ve yeniden gönderim kargo ücretleri Canasity tarafından karşılanır.


⚠️ 3. Genel İade Koşulları:

  • Ürün, yalnızca mükemmel durumda (kullanılmamış, açılmamış, mühürlü, ambalajı zarar görmemiş) ise iade edilebilir.

  • Maksimum iade süresi, sipariş tarihinden itibaren 14 gündür.

  • Hijyen nedeniyle mühürü açılmış kozmetik ürünlerin iadesi kabul edilmez.

İade edilen ürünün durumu incelenerek iade onayı verilir veya reddedilir.


Müşteri Cayma Hakkı Nedeniyle Yapılan İadelerde:

  • Ürün iadesi veya değişimi müşteri isteğiyle yapılıyorsa, kargo ücretleri müşteriye aittir.

  • Aynı müşteriden gelen tekrar eden sipariş reddi veya iade talepleri, kötüye kullanım olarak değerlendirilebilir.

Not: 06.04.2014 tarihli OG 34/2014 sayılı yönetmeliğe göre, satışı mühürlü ambalajla yapılan kozmetik ürünler yalnızca mühürlü olarak iade edilebilir. Orijinal ambalajı eksik ürünler iade alınmaz.


İade Prosedürü

  1. info@canasity.com.tr adresine “İade Talebi” başlıklı bir e-posta gönderin.
    E-postada şu bilgileri belirtin:

    • Fatura numarası / Sipariş numarası

    • Sipariş tarihi

    • Ürünün mevcut durumu

    • İade sebebi

  2. E-postaya fatura kopyası ve satın alma işlemini tanımlamamıza yardımcı olacak bilgileri ekleyin.

  3. Ürünü, zarar görmeyecek şekilde balonlu naylona sararak, ardından bir kutuya yerleştirin.

  4. İade kabul edilirse değişim (aynı ürün) mü yoksa para iadesi mi istediğinizi belirtin.

  5. Para iadesi talebiniz varsa, 24 haneli RON IBAN numaranızı açık şekilde yazın.

  6. Ayrıca şu bilgileri eksiksiz paylaşın:

    • Sipariş numarası

    • Ad, soyad

    • E-posta adresi

    • Telefon numarası


💸 İade kabul edilirse, ürün bedeli en geç 14 gün içinde tarafınıza iade edilir.